Alkatrész kereső

Notebook kereső
Tablet kereső
Projector kereső
Desktop kereső

letöltések

 

Garanciális feltételek:

A EC-CO KFt gyári új eszközöket forgalmaz.

termékek a gyártók hivatalos magyarországi képviseletétől származnak, gyári  szerviztámogatással értékesítjük, így meghibásodás esetén az adott gyártó garanciális szervize végzi a javítást. Ennek érvényesítéséhez a vásárlást igazoló számlaés garanciajegy szükséges, ezért kérjük azt feltétlenül őrizzék meg!

3 munkanapon belüli meghibásodás esetén választása szerint visszavásárlást vagy cserét igényelhet, feltéve hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza - jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A cseregarancia érvényesítéséhez kérjük a csomagolásokat és a kiegészítőket 3 napig feltétlenül őrizze meg.  


A 3 napon belüli garanciális ügyintézés menete:

  • a bejelentéskor kollégáink megvizsgálják a terméket, az esetleges felhasználói beállítási problémák kiszűrése érdekében.
  • Amennyiben a probléma eredete és a rendezés módja átvételkor nem megállapítható, jegyzőkönyv ellenében a terméket márkaszerviz bevizsgálás céljából átvesszük, Ügyfelünket 3 munkanapon belül értesítjük a rendezés módjáról és várható idejéről.
  • Ügyfelünk - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. 
  • A szerviz ügyintézés végeztével az átvételkor megadott elérhetőségeken Ügyfelünket külön kérés nélkül azonnal értesítjük a termék átvehetőségéről. 

     

    Bár kínálatunkban a legnagyobb múlttal rendelkező, tapasztalataink alapján megbízható márkák szerepelnek, egyetlen gyártó sem tudja garantálni, hogy termékei biztosan nem hibásodnak meg. Éppen ezért kérjük, hogy az eszközökön lévő adatokról rendszeresen készítsenek biztonsági mentést! Ha a készülék olyan rendszerben kerül felhasználásra, ahol a kiesés károkat okozhat, különösen javasoljuk tartalék eszközök beszerzését!  
    Az adat mentés/visszaállítás és cserekészülék biztosítása nem tartozik a garanciális javítás tárgykörébe. A gyártói márkaszervizek és sok magáncég is kínál 24h-s hibaelhárítási, rendszerfelügyeleti szolgáltatásokat.

Egyes készülékekre az operációs rendszer installálása az átlagosnál nagyobb gyakorlatot igényel. Amennyiben nem rendelkezik ezzel, javasoljuk az operációs rendszerekkel együtt szállított modellek választását. Sikertelen szoftver installálás miatt a készüléket nem áll módunkban visszavásárolni vagy kicserélni, kérésére kollégáink térítés ellenében elvégzik az Ön jogtiszta operációs rendszerének telepítését.

 

Szavatossággal, jótállással kapcsolatban részletes információkat talál az alábbi linken:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság


Márkaszervizek elérhetőségei:

 

Felhívjuk figyelmét, hogy garanciális ügyintézéssel kapcsolatban a jogszabályoknak megfelelően az első évben a forgalmazó vagy a márkaszerviz járhat el, 1 éven túl pedig kizárólag a márkaszerviz, a kibővített jótállási szerződéssel (garancialevél).

 

Ennek megfelelően az 1 évnél idősebb vagy bármilyen korú fizikailag sérült készülékeket nem tudjuk garanciális ügyintézésre átvenni. A fizikailag sérült készülékek garanciális elbírálása minden esetben a szerviz feladata.

 

A lenti elérhetőségeken közvetlenül a szakszervizekkel veheti fel a kapcsolatot.

Mindössze két telefonhívásába kerül, és a hibás készüléket futár viszi el a szervizbe, majd a javítás után vissza az Ön címére.

ACER embléma

Acer

Az Acer központi szervizének ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): 

06-1/555-5200

Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

Az Acer Szervizközpontjáról további tájékoztatást az alábbi linken (a gyártó honlapján találat): http://www.acer.hu/ac/hu/HU/content/warranty

 

Apple embléma

Apple 

Az Apple hivatalos garanciális szervize az Almárium-Pro Kft. bővebb információt a szerviz honlapján találhat: http://www.almarium.hu/page1/page3/index.html

 

Szükséges dokumentumok: szabályosan kitöltött garancialevél Almárium-Pro Kft. pecséttel ellátva, eredeti végfelhasználói számla

 

Elérhetőség: 
Almárium-Pro Kft. 1115 Budapest Bartók Béla út 105-113. 10. épület, 1. emelet 
Telefon: 06-1/474-0305

 

Asus embléma

Asus 

Az Asus Magyarország által működtetett szerviz ügyfélszolgálat minden notebook, eeePC, PDA esetében a 06-1/505-4561 telefonszámon érhető el, munkanapokon 9:00 és 17:30 óra között. A meghibásodott készülékért házhoz jönnek, majd ugyanerre a címre szállítják vissza.

 

Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

 

Magyar nyelvű műszaki segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszidővel ahttp://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon érhető el.

 

Bármilyen jellegű garanciális vagy technikai segítségnyújtásért kérjük hívják a D-Link Ügyfélszolgálatát a  06-80/315-465 számon, ahol közvetlenül a D-Link munkatársával vehetik fel a kapcsolatot hétköznap 9-17 óra között. Akár meghibásodásról, akár technikai jellegű tanácsadásról van szó, minden esetben a diszpécserszolgálat látja el útmutatással a felhasználót, és intézkedik a javításról!

 

Dell embléma

Dell 

A Dell notebookok garanciális ügyintézését a garancialevélen szereplő importőr végzi. Szervizgarancia esetén a garanciajegyen feltüntetett átvevőpont(ok)on lehetséges leadni a terméket, helyszíni garancia esetén a garanciajegyen feltüntetett telefonszámon igényelhető a szolgáltatás.

 

Amennyiben nem kapott a készülékhez garancialevelet, hívja a Dell Központi Ügyfélszolgálatát további tájékoztatásért.

 

Tel: 06-80/016-157

 

Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

  

Fujitsu embléma

Fujitsu  

A Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről az alábbi oldalon tájékozódhat:
http://support.ts.fujitsu.com/warranty/Index.asp?lng=HU&Level1=&LNID=3549

 

A hibás eszközt telefonon jelenti be a Service Desk felé a 06-40/200-440telefonszámon hétköznaponként normál munkaidőben.

 

Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

 

HP embléma

HP  

 A HP notebookok garanciális ügyintézéséhez a szervizpartnerek listáját a http://www.hp.hu/vevoszolgalat címen találja.

 

Központi telefonszám: 06-1/382-1111

 

HP Pavilion notebookok garanciális ügyintézéséhez az alábbi telefonszámon lehet felvenni a kapcsolatot a diszpécserszolgálattal. A meghibásodott készülékért házhoz jönnek, majd ugyanerre a címre szállítják vissza. 

Központi telefonszám: 06-40/200-629

 

Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

 

 lenovo embléma

Lenovo/IBM Thinkpad 

A Lenovo/IBM Thinkpad notebookok garanciális ügyintézéséhez a hivatalos Lenovo szervizpartnerek listája ahttp://www.lenovo.com/services_warranty/hu/en/index.html címen található. 
A központi szerviz elérhetősége: IBM Magyarország, 1117 Budapest, Neumann J. u. 1. szám alatt megszünt.
A fenti linken, kérjük ellenőrizzék az aktuális szervizpartnerek elérhetőségét.

 

Meghibásodás esetén vagy technikai segítségért kérjük az alábbi, ingyenes telefonszámot hívja, ahol segítenek megoldani a problémát, a hibás készülékért pedig futárt küldenek, aki megjavítva hozza vissza.

 

Telefon: 06-80/987-425

 

Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

  

MSI embléma

MSI  

Az MSI notebookok garanciális ügyintézését az Albacomp Zrt. (vagy kijelölt partnere, átvevőhelye) végzi. 
Telefon:
 06-22/515-413, e-mail: helpdesk@albacomp.hu

 

Igény esetén a meghibásodott készülékért házhoz jönnek, majd javítás után visszaszállítják.

 

Call Center: 06-1/236-7777, e-mail: futar@albacomp.hu

 

 

 packard bell embléma

Packard Bell

A Packard Bell készülékek javítását az Acer ügyfélszolgálatán lehet kérni telefonon keresztül. Futárt küldenek a készülékért és javítva szállítják vissza.

 

Telefon: 06-1/577-7766 munkanapokon 9:00-17:00 között.

 

Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

 

 

 Samsonite embléma

A hibás, javításra szoruló Samsonite táskákat, a lent olvasható címre kell postai csomagként feladni. Az ügyintézéshez szükséges a termékhez kapott garanciakártya és a vásárlási számla másolata. A garanciális ügyintézés menetéről, az alábbi elérhetőségeken lehet bővebb információt kérni:

 

Szervíz/Javító műhely:
Tózer Tibor
Repair.hungary@samsonite-europe.com
Mobil: 06-20/495-0507
Tel.: 06-74/412-033, mellék/extension: 235
Fax: 06-74/415-968
Posta cím/Mail: Samsonite Hungária Bőrönd Kft. - Szerviz
7100 Szekszárd, Keselyüsi út 5.

  

 

A végfelhasználónak a megvásárolt terméket a www.toshiba-europe.com/registration oldalon kell regisztrálni (normál jótállás regisztrálás menüpont). A regisztráció elengedhetetlen a garanciális ügyintézéshez.

Toshiba embléma

Toshiba  

A Toshiba notebookok garanciális ügyintézéséhez a szervizpartnerek listáját ahttp://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/support/jsp/gaspLocator.jsp címen találja

 

Technikai segítségnyújtáshoz helyi tarifával hívható Call Center: 06-40/811-811

 

Közvetlen Toshiba szervizközpont:

 

ATLANTIS Notebook Szerviz Kft.
Nyitvatartás:
 Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00
Cím: 1036 Budapest, Pacsirtamező u. 19.

 

Telefon:
+36 (20) 535-0053
+36 (20) 535-0063
+36 (1) 201-2578
Fax: +36 (1) 700-2685 
E-mail: office@atlantisnotebook.hu

 

Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)